Design w świecie SM

Media społecznościowe skupiają wokół siebie rzesze potencjalnych klientów. Warto wiedzieć jak skutecznie przykuć ich uwagę, aby mogli zostać z Tobą na dłużej. Jednym z takich elementów jest grafika, która jest wizytówką prezentowanych treści.

#1
Nie oszczędzaj na obrazie, bo klienci są bardziej wymagający niż Ci się wydaje. Moda na dobrej jakości zdjęcia sprawiła, że użytkownicy otoczeni są coraz ładniejszymi i porządniejszymi zdjęciami i grafikami. Nie bądź gorszy od konkurencji, oferuj najlepszą jakość i łącz ją z najlepszym contentem.

#2
Grafika powinna odzwierciedlać, a zarazem potęgować emocje, które przekazuje treść. Zanim dobierzesz zdjęcie postaraj się wypisać emocje i uczucia jakie przychodzą Ci na myśl czytając tekst. Postaraj się wizualizować te uczucia, bo to obraz przyciągnie użytkownika, albo go zniechęci.

#3
Typografia ma znaczenie! Obraz często sam nie przyciągnie użytkownika, ponieważ może wyrażać wiele emocji i może być niejednoznacznie przypisany do wielu tematów. Aby poprawić komunikację za pomocą obrazu warto zdecydować się na umieszczenie na grafice słów. Ale żeby to wyglądało profesjonalnie warto sięgnąć po grafika, który zna się na typografii. Piękne liternictwo znowu wraca na salony.

#4
Realizm magiczny, czyli coś co możemy kojarzyć z książek Marqueza przechodzi do świata grafiki. Dość kiczowatych obrazków z jednorożcami, teraz pora na jednorożce bardziej urealnione. Magia Photoshopa przestała nas już zadziwiać, dlatego coraz większe znaczenie mają grafiki, które nierealne tematy przekazują nam w realistyczny sposób.

#5
Rysunek odręczny nie kojarzy się zbytnio z grafiką komputerową, ale od jakiegoś czasu przeżywa swoją drugą, unowocześnioną młodość. Ta moda na ołówkową, nieidealną kreskę sprawia, że grafiki w tym stylu zaczynają podbijać serca użytkowników. Może warto zasugerować się tymi doniesieniami?

Tak prezentują się trendy na bieżący rok w grafikach nie tylko na użytek mediów społecznościowych. Coraz większa popularność treści zamieszczana na wielu kanałach SM zmusza do atrakcyjnego przekazywania informacji, w taki sposób by nie tylko zachęcić użytkowników, ale także zaangażować w dany temat. Tej trudnej sztuce z pomocą zawsze przychodzi grafika, która przyciągnie i zachęci nowych klientów do Twojego biznesu.