BLOG

Sprawdź co u nas nowego!

Pięć powodów, które przekonają Cię do monitoringu marki

W naszym ostatnim wpisie na blogu opisaliśmy kroki pomocne przy tworzeniu aplikacji mobilnych. Załóżmy, że pomyślnie zadebiutowałeś ze swoim produktem, ale co dalej? Czy jesteś w stanie powiedzieć jak została odebrana? Jeżeli właśnie zacząłeś się nad tym zastanawiać, to mamy dla Ciebie gotowe rozwiązanie, które pomoże Ci poznać opinie użytkowników

Na co warto zwrócić uwagę podczas prac nad aplikacjami mobilnymi?

Pojawienie się urządzeń mobilnych na rynku nowych technologii zapoczątkowało powstawanie firm produkujących dedykowane oprogramowanie na potrzeby szybko rosnącego trendu. Z czasem popularność smartfonów i tabletów spowodowała, że wielu ich użytkowników rezygnowało z komputerów stacjonarnych i laptopów. Reklamodawcy, dostrzegając popularność nowych urządzeń skupili swoje wysiłki na dostarczeniu na rynek mobilny swoich

Pięć propozycji wykorzystania Big Data w biznesie.

Inwigilacja? Wielki Brat? Globalna wymiana wszelkich informacji? O Big Data powstało ostatnio sporo mitów, a samo wyrażenie, choć nie do końca jasne, budzi skrajne emocje – czy koncerny kompletnie nas zdominują, mając wszystkie dostępne informacje na nasz temat?
Wraz z rozwojem technologicznym nieprzerwanie rosną możliwości zarządzania informacją. XXI wiek oferuje coraz

iBeacon – zakupy nieodległej przyszłości.

Koniec z bieganiem pomiędzy półkami w supermarkecie w poszukiwaniu upragnionego towaru. Dzięki narzędziu firmy Apple – iBeacon, może okazać się, że już niebawem nie obejdziemy się w sklepie bez włączonego smartfona. Pojęcie internetu rzeczy przestanie być mglistą przyszłością i stanie się rzeczywistością.
Beacon to niewielki czujnik, który potrafi wymieniać informacje z

Czym właściwie jest technologia „Internetu przedmiotów” w skrócie IoT?

W ciągu kilku ostatnich lat, pojawiło się wiele informacji dotyczących technologii IoT, które niejako wiąże się z nieodległą przyszłością. Jak się okazuje świat Jetsonów z kreskówek Hanna-Barbery nie jest tak odległy jak mogłoby się to nam wydawać!

W dobie dzisiejszej technologii komunikacja nie odbywa się jedynie na poziomie człowiek-człowiek lub maszyna-maszyna.

Polski e-commerce 2014 w liczbach

O e-commerce w Polsce powiedziano i napisano w ostatnim czasie wiele. Rozmaite czasopisma, blogi oraz Social media prześcigają się w podawaniu informacji związanych z nowościami z branży. Zgadzamy się, że robią to świetnie, dlatego my postanowiliśmy podsumować (częściowo) wszystkie te informacje. W ostatnim czasie Gemius wydał bardzo ciekawy raport pt.:

Jak stworzyć stronę przyjazną dla wielu różnych urządzeń?

Rosnąca popularność urządzeń mobilnych spowodowała, że użytkownicy mogą przeglądać strony internetowe na urządzeniach o bardzo różnych rozmiarach i rozdzielczościach, dodatkowo umożliwiających zmianę orientacji ekranu.
Dla projektantów witryn stwarza to problem dostarczenia w pełni funkcjonalnych, czytelnych i atrakcyjnych wizualnie serwisów internetowych użytkownikom wszystkich typów urządzeń. Naprzeciw tym wyzwaniom wychodzi nowe podejście do

InfoShare 2014: Tu gdzie marzenia i najlepsze pomysły staja się rzeczywistością.

W dniach 22-23 maja odbyła się w Gdańsku kolejna już edycja konferencji poświęconej  IT & NewMedia – InfoShare. Podczas 2 dni dyskutowano min.:
– IT (technologie, mobile, bezpieczeństwo, innowacje i trendy)
– nowe media (on-line & social media, marketing)
– rynek startupów (founding oraz funding, success stories)
– zarządzanie projektami / zespołami

Jak łatwo było

Wskaźniki E-Commerce: dane które wiele mówią.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy zapewne wiesz jak istotne są narzędzia dotyczące promowania Twojego sklepu. To właśnie w tym momencie niezmiernie przydatne okazują się tzw. wskaźniki e-commerce, które są niczym innym jak danymi dostarczającymi cennych informacji na temat różnych procesów zachodzących na stronie internetowej oraz Twoim systemie e-commerce. Dzięki ich dokładnemu

EEC 2014: E-Commerce – Świetlana przyszłość dla gospodarki internetowej w Polsce

W dniach 7-9 maja w Katowicach odbywał się Europejski Kongres Gospodarczy. Podczas 3 dni dyskutowano na wiele tematów związanych z polską gospodarką. Jedna z najciekawszych debat dotyczyła e-commerce. W dyskusji wzięli udział: Dariusz Bogdan – Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Gospodarki RP; Michał Bolesławski – Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski SA; Mariusz